http://files.moblo.pl/0/9/26/92691_tumblr_m8vep3yfar1ru0xxqo1_500_large.jpg

czwartek, 6 grudnia 2012


Nie będzie tego opowiadania. Może jak będzie więcej wyświtleń. Dzisiaj?. Czuję się dziwnie... Z jednej strony mogę jej powiedzieć co czuje , ale z drugiej jestem bezradna , bo i tak nic to nie da. Chciałabym zacząć wszystko z nowu... Od września... Skoro od września to macie tu piosenkę , przy ktorej często płacze :


Jestem dziwna... Może dlatego , że popełniam tyle błędów.Ale jestem człowiekiem i mam prawo popełniać błędy.
Dobra macie już dosyć dużo o mnie... Może wkońcu powiecie coś o sobie.

życie ma wiele barw bez Ciebie widze tylko czarne...
Ruszyłaby dla Niego Słońcem i Ziemią , skoczyłaby z Księżyca i ... wiele więcej... Chciała Go zranić tak jak On ją ... Ale nie potrafiła - tak Go kochała!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz